Valójában egy független rádióadónak is képzelhetem magamat. Saját sugárzott adásom van, amihez senkinek sincs köze, de ha akarják, foghatják az adást. Ez az adás határozza meg a teremtéseimet, mint ahogyan mások adása az ő teremtéseiket. Az ő adásuk, csak az én rájukhangolódásommal határozhatja meg, az én teremtésemet. Összesen ennyi a közünk egymáshoz. Nekem nem is kell több, csak azoknak, akik félnek a felelősségtől, és a kalandoktól.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van aki tudományos műsort sugároz, van a aki híreket, sőt van aki HírTV-t. Én csak örömmel szemlélem őket,  hiszen szabadságukban áll ezt tenni. Nekem is szabadságomban áll független önmagamamat, elégedettségemet és a világszeretetemet kisugározni. Ráadásul még meg sem kell szólalnom hozzá.

 

Így amikor végiggyalogolok, nincs miért viszonyítanom. De van miért kisugároznom az érzéseimet, és közben megőrzöm a szabadságukat. Mostantól nem kell „fizikai síkon” irányítanom a kisugárzott akaratomat. Itt találkozik a szabadság és a szeretet.

A bejegyzés trackback címe:

https://vonzas-torvenye.blog.hu/api/trackback/id/tr441072208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása