"A" módszer hibája

2009.03.05. 13:41

Légyegében az "elfelejtett" módszert ott rontom el, hogy nem a teljes jókivánság a helyes, hanem a megfelelő személy életének "átkonfigurálása". Vagyis kívánjam azt, de annak! Ezzel a viszonyt is felhozhatom magamban, ez segít nekem is. Akinél viszont ez az jobbulás akarata nem jeletkezik, vagy kerülendő a személy, azt mellőzzem az "a" módszerben is. Ugyanis az ellenkezése negatív világot vonz a fejembe.

Honnan gondoltam: Itt járt régi barátom aki megint pénzhiányban küszködött. De miért látom? És mit jelentene a segítségem? Valójában a beszélgetés sem volt nekem feltétlenül pozitív. Ha fizikai segítségre koncentrálnék, akkor ugyanígy nem tudnám többnek látni.

Erre jutottam: Ő megtalálja az utat, amivel sok pénzt keres. Pillanatnyilag viszont a pénztelenséget hivatott jelképezni. Át kell alakítanom a képet magamban, és az nekem is jót tesz. És láthatom azt, akiket egyébként is keresek.

A bejegyzés trackback címe:

https://vonzas-torvenye.blog.hu/api/trackback/id/tr24982953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása